Blödig.

Jag tycker alltför ofta väldigt synd om folk. Kanske är det svårt för vissa att tro detta, eftersom jag nog uppfattas som en aning bitchig ibland. Eller är det kanske bara ngt jag inbillar mig att folk tycker? Hur som helst så är jag en oerhört blödig människa & kan nästan varje dag hitta en minst en, helt okänd människa som jag tycker så oerhört synd om. Varför? Av en massa olika anledningar.

En människa som jag faktiskt tycker så  synd om är den omtalade Gullis. Denna gubbe kan irritera mig något oerhört när han står där som ett fån & ställer samma irriterande frågor varje dag. När han frågar en massa dumma frågor då blir jag  mkt irriterad. Brukar avsluta våra samtal med att säga att jag faktiskt måste jobba, sen rullar jag iväg nöjd över att jag kommit undan. Men, sen tar det inte lång tid förrän jag känner mig elak & ond. För det är ju faktiskt synd om Gullis. Han verkar vara så fruktansvärt ensam. & ensamma människor är det synd om. Fast att dom ibland är lite creepy.
Egentligen tycker jag att Gulis är dödsjobbig, jag får bara dåligt samvete för att jag inte tycker synd nog om honom för att babbla på hela dagen.
Jag tycker alltså synd om Gullis för att jag inte tycker synd nog om honom. Hänger ni med?


Jag skyller iaf på Mazarin som lämnat mig med detta dilemma. Det var hon som startade allt med Gullis & nu är det jag som får stå där med ett dåligt samvete varje dag!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Då jag har relativt stor inblick i din familj känner jag igen båda bitarna. Du kan säkert va riktigt bitchig men är också mycket blödig.

Det är ingen skam att va blödig, kanske går bitchigheten däremot att tona ner.

2009-02-18 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0