Bokat!

Såja. Nu har jag äntligen lyckats komma fram till Citykliniken. Efter en stunds snack fick jag äntligen bokat en tid. Så imorron klockan 16 ska jag dit. Ojoj, det kommer inte att bli en rolig Marslön för min del. Men, vad ska man göra?
Hon trodde kanske att jag kunde vara allergisk mot min deodorant. Själv har jag googlat lite & har kanske lite andra aningar.. Mhm. Så jag tycker att det är lika bra att gå dit. & ja, det tyckte ju hon med eftersom hon sen bokade en tid .Själv står jag  inte ut en dag till med denna klåda.
Visst jag skulle kunna sluta använda den deon & se om det hjälper.. men tanken på att det inte gör det & att jag isf inte kommer till en läkare förrän om en vecka.. drives me crazy!
Ja, så vi får väl se vad dom säger va.

Nu har jag över en timme att fördriva innan jag ska iväg til jobbet. Då skulle jag ju kunna göra ngt vettigt som att packa eller städa, vi får väl se om jag gör det va.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0