Ett vitt täcke.

Måndag. Vaknade av att marken var klädd i ett vitt täcke. Jag bäddade ner mig & somnade om igen. Tyvärr låg det vita täcket kvar när jag ngn timme senare var tvungen att bege mig ut & iväg till jobbet.
Det gick trots detta ganska så smärtfritt att ta sig till jobbet. Tågen klarade faktiskt av att köra som dem skulle idag, trots den hemska snön.
Jag undrar förresten vad som händer med mitt arga mejl & mitt frikort, kanske dags för mig att ryta till ytterligare?

På jobb hade vi lite snabbinfo & så fick vi fylla i en blankett, som troligtvis kommer visa sig vara helt onödig för min del, tyvärr..
Gullis var på jobbet idag, men då jag pratade i telefon & därefter flydde på lunch, så lyckades jag att undvika honom idag. Good for me!
Annars flöt dagen på jobbet på som vanligt.

Efter jobb begav jag mig hem till familjen. Där serverades jag Tinas köttbullar, samt en halv semla & espresso.. fint. Nu är jag mätt & belåten.
Som vanligt cyklade jag hemdärifrån i form utav en mindre packåsna.


Nu ska jag ta & titta upp om jag kommer att orka ta mig till A-torp imorron efter jobb, troligtvis kommer jag inte att göra det.
Vi får se, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0