Fredag den 13.

Ja, idag är det Fredag den 13. En olycksdag. Hitintills har jag kommit undan ganska så bra. Fick sluta tidigare, hann in om Kvantum & fick äntligen handlat min älskade B&J glass.. seriöst.. den är TODIEFOR!
Nu har jag precis tryckt i mig våffla, lax & avocado.. jo det är en fin kombination. Problemet är nu bara att jag är lite för mätt.
För mätt för vad tänker ni nu kanske? Jo, för mätt för att orka trycka i mig tacos hos Hoochie & Bobo om en sisådär 2 timmar. Menmen.. det ska nog gå bra det med ska ni se.
Ska iaf bli himla gott med tacos & himla roligt att få träffa min Carrodarling (& hennes man såklart..:).

Carro&jag. Vilket team vi har varit genom åren. Haha. To much sickness för att kunna nämna det här.. ;)


Vi posar glatt i ettans badrum.
På den gamla goda tiden då vi var sambos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0