Handikappad.

Givetvis skulle du gnälla. I just knew it. Men putte dig då!

Det är faktiskt synd om mig med idag. Min tumnagel fick idag slitas av. & fy i helv*te vad ont jag har i tummen nu. Det riktigt dunkade i den innan när jag skulle skicka ett sms till kusse, ngt som Mamma hade en simpel lösning på; smsa inte. Amenva?
Knäppt att min Mamma idag frågade mig om en sak jag skrev om här igår, utan att hon läst det. Varför undrade hon det just idag liksom? Scary..

Jag ska sitta här & tycka synd om mig själv en liten stund till, sen ska jag trotsa smärtan & ta tag i lite saker här hemma. En dag kvar, sen ska jag äntligen få lite ledigt.


Jo det var väl det som hänt va? Att det alltså är synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0