Hets!

Bli hungrig bli hungrig bli hungrig.
Detta upprepar jag för mig själv just nu. Aja, blir jag inte hungrig snart så får jag trycka iaf. Inte mer med det.
För en liten stund sedan ringde min kusse & försökte att hetsa mig till utgång. MEN idag SKA jag vara en stark kvinna & stå emot. Jag ska bara dricka vin med Caroline. Nothing more. Tror att det kan vara precis vad jag behöver idag. Ska bara komma ihåg att köra varannan vatten, annars finns det risk att det spårar..
Dessutom har jag verkligen inte råd, jo jag fick lön idag.. men jag måste hålla i mina dollars nu. Speciellt eftersom jag misstänker att det kommer att rulla en del imorgon..

Jag skulle kunna vara en duktig flicka & antingen diska eller rymma undan i hallen medans jag väntar på att bli lite hungrig. Men, det tänker jag inte vara. Det behöver man inte vara på Fredagar!


Nej nu ska jag snort nosespray, sen är det snart dags att rusta sig för vinterkylan.. HUJEDAMEJ!

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Hej söt! Allt bra hos dig? Kramar

2009-02-13 @ 22:59:12
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0