I'm going to Miami.

Ja, det är precis som Will Smith sjunger.

Idag fortsätter jag mitt USA-skryt.
PART TWO;

  

  

Mandarin Oriental Resort.

Troligen det flottaste hotellet jag någonsin kommer att bo på. 5-stjärnigt, det får man skryta om. Här ska familjen spendera 2 nätter i en King Size-säng. Hela familjen i en stor säng. Haha. Det kan bli en upplevelse.
Hur som helst så är jag säker på att det kommer bli AMAZING! Hotellet har en privat strand, & kolla bara "sängarna" utomhus. It's like on teve.
För mig är Miami mest CSI Miami, men det ska visst vara riktigt flott där..
Så återigen.. hur ska man hinna med hela Miami på 2 dagar?


Åh gud.
Jag kommer avlida av längtan innan vi väl är där.

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Ser underbart ut gumman :) VILL med till miami men tar ny denna gång bara..Nepp aldrig vart där tidigate ska bli såå kul..Har du gjort nu idag då? Kramar

2009-02-14 @ 22:07:37
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Gynning

Härliga bilder!!

2009-02-16 @ 10:45:18
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0