Influensa.

Så fick jag den febern jag önskade, & mer därtill.

Vilket helvetesnatt jag har haft. Frusit. Svettats. Varit sjukt törstig. Kissat 100 ggr. Haft värk i hela kroppen. Oroat mig för att behöva ringa min chef.
Vilket jag med 39 graders feber i morse var tvungen att göra.

Det var längesedan jag var såhär kass. Jisses. För tillfället är jag hög på treo, så nu mår jag okej. Treo är min bästa vän just nu. 5 stycken har jag tryckt i mig på mindre än ett dygn. Det ska jag inte säga till Mamma, då kommer hon att säga att jag är beroende.
För övrigt är Mamma (som alltid) världens sötaste & ska komma hem med lite stuff till mig sen. Det är så bra med Mammor, dom tycker jämt så synd om en när man beklagar sig lite <3. Fast jag har nog iofs beklagat mig mkt.

Men, det har faktiskt varit synd om mig. Tänk er själv hur sjuk jag måste vara när jag inte ens orkar varken kolla på teve, eller slå igång datorn.
Nu gör jag iofs både och. Detta p g a att jag, som sagt är hög på Treo + att Mazarin räddade min dag lite (eller ngt..;) när hon tvingade upp mig för att starta datorn. Men det var det värt.. hahahaha ;)


Nu ska jag fortsätta njuta av att orka sitta upprätt, eller ska jag kanske ta & titta på lite Astrid Lindgren? Det är typ obligatoriskt när man är sjuk :)
Ah.. vi får se!

Kommentarer
Postat av: Linda

men lilla lotta då... tycker faktiskt synd om dig, tur du har mamma så nära, tänk på mig som har 3 mil till min mamma:( kram

2009-02-04 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0