Jag, tanten. Tanten, jag.

"-Akta dig så att inte tanten kör på dig". Jo så sa en man till sitt barn idag. Det är ju inte klokt. Man fyller 25 & wips så har man blivit en tant.

Inte helt oväntat så har jag & Mazarin avbokat vår Lördag. Gud alltså, vi är verkligen sämst på att ses. Orsaken denna gången? Dop, förkylning, pengabrist.. & fram för allt.. DET ÄR SVINKALLT! Haha. Jojo, det blir väl vad man gör det till.. & jag antar att vi inte var så värst sugna på en utgång.
Nu har min kära kusse dock ringt & hetsat mig lite ang. Lördag, så kanske kanske kommer jag att vara en svag människa & gå ut iaf.  Min plan är att inte göra det, men jag vet hur det brukar sluta..

Jag ska ju faktiskt ut imorron. Då ska jag & min lilla Carroliinii käka langos & göra stan osäker. Två saker som vi tillsammans är mkt bra på!
Sist vi gjorde langos bodde jag på Larvi & jag & Carro kastade ut den överblivna langosdegen från min balkong dagen efter. Mkt moget. Jag undrar om vi växt till oss sen dess? Troligvtis inte.

Annars? Jag skulle kunna gnälla om mitt jobb & Skånetrafiken.. men, det tänker jag inte göra idag.


Nej nu ska jag betala räkningar.. vi får se hur mkt där blir över till dig käre Far :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Som vanligt tacksam för varje krona, men skulle du hamna i valet mellan att betala av till mig eller att gå ut och röja, välj det senare. Det gjorde jag på den tiden det begav sig. Men kasta Langos från balkongen, hallå där du är närmare 30 än 20. Låt isf Carro kasta för hon är ju inte så gammal.

2009-02-20 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0