Juicy.

Okej vänner. Jag vet att ni alla sitter & väntar på ett juicy inlägg från helgen. Men, ni kommer att få vänta ett tag till. Idag mår jag nämligen inte så värst bra. Fryser & har ont i kroppen. För 20 minuter sedan visade tempen feber, nu gör den det inte.
Hur som helst så mår jag inte bra & det blir därför inget juicy inlägg idag. Men det kommer mina vänner, det kommer ;)

Hang in there!


Update: En liten stund senare hade jag feber igen. Great när det verkligen inte kan bestämma sig. Men, jag vet ju hur jag mår iaf. Jag orkar inte ens snygga till mina naglar, då är det utan tvekan ngt fel på mig!
Ska leka mäklare, sen blir det bingen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0