J*vla Citykliniken!

Godmorgon!

Här sitter jag & försöker att få Citykliniken att ringa upp mig, går mindre bra. 5 min till, sen får jag väl ringa & sätta mig i en förbaskad telefonkö. Åh alltså jag blir så irriterad! Att det ska vara så himla svårt att kunna få gå till en förbaskad läkare. Jag har fasen inte tid med detta.
Får panik ju mer tid som rinner iväg. Jag måste jobba mina 5 timmar & jag vill få det gjort så tidigt som möjligt.
Nu ringde jag igen, upptaget.. amen förhelv*te! Ska man verkligen behöva offra sin tid på att behöva gå ner & sätta sig där. KAN MAN INTE FIXA DET ÖVER TELEFON? Jo, nu börjar jag bli lagom lack..
Upptaget, upptaget, upptaget. Tydligen ska man behöva slösa sin arbetstid (& pengar...) för att gå ner & sätta sig där. & inte kan man när man väl får tag i dom boka en tid heller. Nejnejnej.
Jag ringde PRICK 08:00.. nu 20 min senare händer fort ingenting. Ringer hela stan ner dit eller? Åååååååååh!

Nej bäst att jag slutar att skriva innan jag kokar här. För faaaasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0