Kattafan!

Okej. Det är Söndag. Det ger mig som vanligt lite lätt ångest. Fast denna veckan ska jag ju faktiskt bara jobba två dagar, så jag ska väl inte gnälla.

Denna helgen har varit bra. Igår drack vi vin & snackade skit hemma hos kusse. Sen blev det Inferno & därefter var jag & kusse duktiga flickor & åkte hem. Himla skönt måste jag säga, att klara av att "bara göra Inferno". We're good!
Bland det roligaste som sades igår måste ha varit när jag & Soffan pratade om katten som folk matar utanför henne. Jo, det har visst till och med gått så långt att folk släpper in den & ger den mat inne i trapphuset. Fy så vidrigt! Jag som är en katthatare förstår Soffans ilska över detta till fullo.
Det allra roligaste med hela denna historien är att Soffan när hon kom hem på natten kastade ut kattatallriken så att den gick i tusen bitar. Haha. Det tycker jag var mkt bra gjort utav henne.. väck med skiten!

Annars hände det nog inte så värst mkt spännande igår. Jo, jag blev uppraggad, efter att kusse lämnat mig ensam i sådär en halv minut.
"-Varför sitter du här själv? Jag har bott här i 24 år. Var har du varit hela tiden? Osv osv".
Man kan ju tycka att jag borde bli glad över detta, men.. kräsen som jag är så blev jag inte det. Men, jag var snäll iaf.. sa inget drygt & lät honom till och med pussa min hand.
Sen kom kusse & jag var räddad från min ensamhet. Eller ngt..

Ja, det var nog vad jag hade att berätta om gårdagen.

Idag har jag varit ute & gått med Angelica. Det var nog det enda vettiga som hände i mitt liv idag. Men man får väl vara nöjd med att ha uträttat en vettig sak? Inte varje Söndag man gör det inte. Skönt med en promenad & lite ventilation. Det var längesedan nu. Innan gick jag & Angelica våra ångestrundor på tre timmar VARJE Söndag.


Nej nu ska jag snoka runt lite här.


"-Jag letade upp ditt nummer på Eniro." Amen nej så käärt. Det var det faktiskt..

Kommentarer
Postat av: soffan

haha jaa visst var det bra gjort av mig :) haha idag har jag inte sett nån tallrik men man ska väl inte ropa hej för tidigt... haha

2009-02-23 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0