Relief.

Först & främst, tack Pappa! Så länge du inte sitter ensam på krogen så tror jag nog att jag ska reda ut detta med att vi lämnar dig ensam hemma. & ang kommentarerna, så förstår jag att du inte giter ( hur stavas..?) kommentera varje inlägg jag skriver.. det kan ju bli en del på en dag. Du får  helt enkelt kommentera när du känner för det.

Så, det var skönt att få den stenen från mitt hjärta. Nu ska jag bara oroa mig för att Mamma ska åka hem själv från sin lilla middag med en väninna. Min Mamma ensam på t-banan? Jisses.

Det är inte lätt att vara barn & behöva oroa sig så fasligt för sina föräldrar.
Dom & andra sidan behöver minsann aldrig oroa sig för mig.. he he he...

Nu har jag nog fixat det mesta jag ska, hoppas jag. Det tar minsann längre tid än man tror.
Så nu ska jag varva ner med att äta chips & dippa innan jag ramlar ner i sängen.


Så får vi se när vi hörs igen, antingen i Sthlm eller när jag kommit hem.
Hur som helst så hoppas jag att ni alla uppför er fast att jag inte är hemma & håller er i öronen!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Hoppas din mamma kom hem säkert.



Ha en fortsatt trevlig dag

2009-02-25 @ 12:01:53
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du oroar dig för hur hon kommer hem, först o främst gäller det att hon kommer hem. Du vet två hippa damer ensamma i storstan, det vet man aldrig hur det slutar.

2009-02-27 @ 23:24:41
Postat av: Lillebror

Waaaldorf alltså. Gud, har ju bara sett utsidan men det är ett hotell av klass, det står iaf klart.

2009-02-28 @ 23:36:09
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0