Skrämmande..

Uh. Detta är scary. Idag när jag & A var ute så snackade jag & A om "en sak". A vet vad jag menar.. ni andra kan fundera, eller så kan ni helt enkelt bara skita i det. Iaf, detta vi pratade om har hänt ett antal ggr. & nu hände det igen. Så sjukt!
& att det hände JUST IDAG. Samma dag som vi pratade om det. Hjälp. Jag börjar faktiskt att undra om det är så att du har ngn form utav sensor på mig.. som känner av att "jojo nu är det dags, nu har hon tappat bort minnena litegrann".
Åh gud.

Givetvis messade jag A om detta. & även hon tyckte att det var skrämmande. För det första.. jag & A träffas inte så ofta nuförtiden, när vi nu väl gör det så pratar vi om detta.. & så wops efter alla dessa dagar..
Ja.. det räcker med ett för det första.. kommer inte på ngt för det andra..


Nej nu ska jag sluta analysera detta.
Ignorera? Inte ignorera? Dagens i-lands problem it is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0