Sthlm here we come!

Sitter här & har just klippt av mina långa fina naglar. För att dämpa ångesten litegrann så målade jag dem rosa, även skabbtummen.. fast Mamma sa att jag ska låta den vara. Men, jag står bara inte ut med att se den så vidrig. Herregud, är jag fixerad vid mina naglar eller är jag? Jo. & jag ska säga er att det var ett tufft beslut när jag valde att klippa ner övriga naglar till skabbtummens längd. Men, jag var tvungen, blir för mkt fokus på den annars. JO jag lovar ser jag killen som orsakat mig all denna smärta så kommer jag att sparka honom, på ett ställe.
Såja nu har jag skrivit ett antal rader om mina naglar. Tror de får räcka så för att ni ska första att jag är lätt besatt.

Kom hem lite tidigare än vanligt idag, då jag skulle till Farbror Doktor.  Så nu är även det lilla problemet löst, eller det ska iaf börja lösas. Great.
Sen dess har jag inte hunnit med så mkt mer än naglarna & mat. Så jag ska nog ta tag i lite saker så fort jag avslutat vad jag ska här.

Imorgon är det äntligen dags. Sthlm here we come! Som jag längtat. Både efter staden, men såklart.. mest efter mina kära släktingar däruppe.
Mitt enda bekymmer just nu är hurvida min stackars Pappa ska klara sig hemma alldeles ensam. Han säger att det ska nog gå bra. Hhm. Men i mitt "jag tycker synd om alla ensamma-hjärta" så känns det lite fast att han säger så. Han ska ju vara helt ensam i flera dagar vettja!
Men alltså jag är ju iofs själv alltid ensam, så när jag tänker efter så tror jag nog att det ska gå bra. Kan jag kan han.
Såklart larvar jag mig mest. Jag tror kanske att Pappa ser fram emot detta lika mkt som jag.. VACATION!


Nej nu ska jag läsa bloggar, sen är det dags att göra ngt vettigt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Otäckt att du känner mig så väl. Jag lovar dessutom att inte gå på krogen och äta middag alldeles ensam.

Så slipper du oroa dig för det också. Jag har gett mig själv ett löfte att alltid kommentera Björns blogg. Du skriver alldeles för mycket så du slipper detta fenomen.

2009-02-24 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0