Teaser.

Skönt att ngn faktiskt hade saknat mig :)

Men ärligt talat så vet jag faktiskt inte om det hänt så värst mkt i mitt liv som är värt att skriva om här. Jag hade iaf varit saknad även på jobb, av gullis. Ah ja, kanske inte den man ville vara saknad av, men bättre än ingen I guess? Ni undrar kanske vem gullis är? Kanske tror ni att gullis är en söt shoppare eller en het anställd? Nej, nej nej. Gullis är helt enkelt en gullig gubbe som plötsligt förvandlats till smått galen. Ingen man vill vara saknad av alltså!

"-Åh åh jag måste gå & hälsa på fruktis". Remember Mazarin? Haha.
Då tyckte vi att han var världens gulligaste & hittade på ursäkter för att kunna prata med honom. Nu är det tvärtom.
Jaja, nog om gullis nu.

Snart är det endast 2 veckor tills jag & Mamma ska åka upp till Sthlm & hälsa på sötkusinen & Moster & Morbror. Det längtar jag himla mkt till! Så snälla.. Gud? Låt dessa veckor gå fort. I need a break.
Jag kommer iofs att få en break sen, men uuh.. det puttar vi åt sidan tills den dagen är här.

Annars? Vi planerar a big thing som jag så gärna skulle vilja skriva ut här, men jag vill vänta tills allt är klart. Tills dess gör jag bara som "de stora bloggarna" gör & teasar er lite. Jag tror nämligen att det betyder otur att skryta runt här innan allt är spikat.
Men ååh jiiiisses vad jag villvillvill detta! Ni förstår bara inte!


Nej nu ska jag läsa lite bloggar, sen kanske göra ngt vettigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0