USA here I come!

Okeeej. Nu kan jag inte hålla mig längre. Ni vet det där jag teasade er om för ngn dag sedan? Nu ska jag berätta vad det är som är på gång.
Jag hade tänkt vänta tills allt är helt spikat, men jag kan helt enkelt inte hålla mig tills dess.

För er läsare kanske detta inte är ngn big deal, men för mig är detta HUGE!
Okeeeej, here we go; Jag, Mamma & Pappa ska åka till USA i sommar. Yesbox. I två veckor ska vi befinna oss in the states. 2 veckor i detta mäktiga land.. & så såklart, det viktigaste av allt.. vi ska äntligen få träffa vår älskade Bötte igen! 2 veckor ska vi ha tillsammans, återförenade som en familj. Jisses! Det är bara så underbart att jag knappt kan tro att det är sant :)

Jag minns kvällen innan Lillebror skulle åka till USA. Vi hade släktkalas & senare på kvällen var jag & Kusse på inflyttningsfest hos Marre. Ännu senare på kvällen satt jag & Marre i en taxi hem från Hbg. Då pratade vi om Lillebror & USA, & jag kan aldrig glömma hur Marre tyckte att jag skulle tacka Björn för att han åkte dit.. detta eftersom jag & familjen då var tvungen att åka & hälsa på honom där. & utan att ta i så kan man väl säga att Marre älskar the states? Hon var eld & lågor när hon pratade om det.
Detta fenomen är hon inte ensam om. Alla som ngn gång har satt foten i New York tycks gå in en annan värld när dom trippar tillbaka till USA.
Är det verkligen så magiskt? Jag tror det.

Vi har nu börjat att lägga vårt USA-pussel. Ett antal bitar är lagda & en hel del återstår.
Det smsas, mejlas & i helgen ska det diskuteras. Jag vill bara att allt ska bli bokatbokatbokat. Kan inte känna att det är på riktigt förrän allt är bokat.

MEN. Fattar ni? JAG SKA TILL USA! JAG SKA FÅ TRÄFFA LILLEBOR! <3
Först ska min kära Far bara råna en bank, tur att vi bor i L-a då. Här tycks man kunna råna banker & dylikt hur enkelt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0