Jo, han var nog blind..

Igår när vi var på Hamnkrogen så kom där in en ngt överförfriskad herre. Det första han gjorde var att gå direkt bort till baren & beställa en stor öl. När han sedan fått sin öl stod han kvar vid baren, & somnade! Jo, det är sant. Eller ja, somnade & somnade.. men han stod & blundade & vaggade lite lätt en bra stund. Sedan började han fladdra lite lätt med ögonlocken, ni vet sådär charmigt så det verkligen syns hur sketpackad man är!
Sen fortsatte han att hålla på så.. sova, vakna, vagga lite. Stackars kille.. eller ja.. herre då..
Efter en stund tog dock hans kamrat tag i det hela & skjutsade ut honom för att skicka hem honom i en taxi. Vilket skulle visa sig inte vara helt lätt, den ngt överförfriskade herren lyckades trots sina vingliga ben att rymma från sin kamrat.. han kom dock inte så långt & till slut satt han i en taxi hem.

Det roligaste med hela den storyn var när Ida sen sa; "-Ja men det är faktiskt inte roligt". Detta efter att jag & kusse härmat & skrattat åt honom ett bra tag (efter att han gått, såklart..).
Vi undrarde givetvis varför; "-Han kanske var blind". Haha. Amen va? Jo men visst, så var det nog. Han var blind. Det var helt enkelt därför han stod sådär & blundade. & inte var det så att han rymde heller, nej.. han såg helt enkelt inte sin kompis. Jo, så var det bestämt. Nu fick vi givetvis sluta skratta & istället börja att tycka synd om honom.

Vi träffade även en kille i ridjacka. Han undrade om vi var rädda för honom? Nej sa vi. Men vem fasen blir inte rädd för en kille som har backslick & klär sig i ridjacka?
Backslicket tycks för övrigt att vara på väg tillbaka, iaf i Hbg.. jag hoppas verkligen att det stannar där!

Men, jag såg iaf en vacker sak. Ingen kunde dock gissa rätt på vem det var. Mia tippade på en kille i mössa & dom andra en i hatt. Sen när gillar jag huvudbonader? Så mitt span fick helt enkelt bli hemligt.
Jag satt mest & funderade på varför det inte är som på film. Då hade jag ist för att bara suttit & gett honom lite blickar, gått fram & sagt till honom att jag helt enkelt tyckte att han var skitsnygg!
Men, nu är det ju inte som på film. Man gör inte så, likväl som ingen någonsin försökt att ragga upp mig vid ketchupen på Ica.

Jaja, nog med dividerande från min sida nu.





Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Jaa jag med :) Okej mm kan tänka mig det, men snart blir det min tur! Hihi o din..

Hoppas du haft en bra dag söt! Kramar

2009-02-15 @ 21:48:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vill bara meddela att jag nu börjat att ta del av din blogg. Håller helt med dig om att alla inte ska veta allt om alla. Dock skriver du så pass trevligt att jag nog kommer att följa din blogg ett tag framöver. Blir det för mycket som jag inte har med att göra så kommer jag antingen att blunda eller att sluta läsa.

2009-02-16 @ 09:09:38
Postat av: Jenny Lennartsson

Det är bara bra hos mig,dig då? Jag gör inte så mkt ska snart ta & hämta min goda glass jag köpte förut & njuta av till tv:n väntar på att lipstick ska börja :) kollar du på det ? Kramat

2009-02-16 @ 20:10:07
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0