Välkomna.

Okej. Nu är det så att min lillebror "outat" min blogg i sin blogg. Dvs att nu vet både min Mamma & Pappa om att jag har en blogg. Givetvis undrade dom då varför dom inte fått veta om detta tidigare? Kan väl erkännas att jag i början utav min "blogg-karriär" var ganska så öppen. Min blogg var väl lite mer av en dagbok än vad den är idag. Jag skrev väl lite mer om vad som sades & gjordes så, än vad jag gör nu.
Jag tror inte man tänkte så mkt på vilka människor som faktiskt kunde hitta till ens blogg då. Inte heller tänkte jag på att min familj skulle finna det intressant att läsa min blogg.
Efter en tids bloggande har nu allt fler hittat hit. & man kan väl säga som såhär, att hur nära man än står sin familj & släkt så finns det saker & ting som man väljer att hålla för sig själv/med sina vänner.. det tror jag att båda parter uppskattar.
Man vill helt enkelt inte veta allt om alla...

Nu betyder inte detta att jag inte kommer att skriva saker som sägs & görs längre. Min blogg kommer trots alt att vara min blogg, ett ställe för mig att ventilera & dela med mig av vad som händer i mitt liv. Ni som läser gör ett val när ni går in här.


Så ja jag tar väl & hälsar Mamma & Pappa välkomna hit.. så får vi se om dom kommer att fortsätta vara trogna läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0