Vi ses i Mars då.

Tisdag. Nu är det endast en vecka tills jag & Mamma åker till Sthlm, så himla skönt ska det bli att få komma iväg ett tag.

Idag var Gullis återigen på jobb. Inte helt ovanligt körde han sin "OJ ÄR DU HÄR?". Den saken går ut på att han kör dit han vet att jag står, kör nästan in i mig & ser sedan sjukt förvånad ut.. varje gång! Under hela detta lilla scenariot har jag såklart tittat på hans teater i ögonvrån..
Idag undrade han givetvis om killen som stod vid mig var en lärling.. precis som han undrade vem Johan var som sprang efter mig såå länge en gång.
Ja, jag har skrivit det förr.. men jag skriver det igen, Gullis är inte så gullig längre. Men, eftersom vi aldrig har tagit reda på vad han heter, så får det helt enkelt forstätta att vara Gullis. Gullis goes mental.

Annars har det nog faktiskt inte hänt så mkt mer. Hade lite lösa planer på att åka ut till Spättan i A-torp idag. Visst är det fint att dom blivit vuxna & skaffat hus? Dock är det rent ut sagt för j*vla tråkigt & omständigt att ta sig dit såhär mitt i veckan.
Eftersom det dessutom är lite pensionärs-varning på mig i veckorna så går det verkligen inte att få ihop. Jag hinner helt enkelt inte med att A-torp, matas, duschas & bäddas ner innan kl 23:00. & klockan 23:00 är min absoluta läggedags-tid. Inte en minut senare!
Så det får bli att vi ses i Mars ist.. tjaa, tiden brukar ju gå fort så!


Så här sitter jag nu & knappar. Helt ovettigt. Ska ta & leka mäklare, städa & duscha.. så har jag varit lite vettig sen jag kom hem iaf.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Livet har blivit komplicerat nu när ni båda bloggar.

Fast ändå enklare, genom att läsa bägges bloggar kan jag ibland t.o.m hänga med i den konversation ni har via era kommentarer.

2009-02-17 @ 19:53:17
Postat av: Gynning

Kul att åka till stockholm!!

2009-02-18 @ 13:31:26
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0