Vi sköter hennes jobb.

Gud vad seg bloggen är idag, jag blir tokig!

Onsdag idag då. Halva veckan gjord. Sweet. Fick gå hem lite tidigare än vanligt idag. Inte helt oväntat var tåget då försenat & körde sedan i snigelfart hem. & det retar mig ngt oerhört att dom inte ropar ut ngn info om det, för även om tåget "bara blir" över tio minuter försenat så skadar det inte att informera om varför.. tröttsamt, tröttsamt!

Sen jag kom hem har jag duschat, ätit, pratat i telefon & sökt två jobb. Jojo, lite flitig har jag allt varit.

Det är otroligt att det redan är Onsdag & varken jag själv, eller Mazarin har avbokat Lördagen än.. ska vi lyckas ses denna gången? Det är nog bäst att jag ringer & kollar upp det imorron.. verkar ju inte klokt att det ska bli av!

För att mala lite mer om jobb då. Vår fackliga representant har äntligen fått tummarna loss för att börja hjälpa oss. Det var ju inte en dag för tidigt. Det är bara så tröttsamt att man ska behöva jaga livet ur & mer eller mindre hota folk för att det ska bli ngt gjort! Sen att VI ska behöva ge henne den info hon behöver för att hon ska kunna utföra sitt arbete, det tycker jag är.. för dåligt!
Menmen, nu ska hon iaf kolla upp saker, & gör "vad hon kan" för oss.
Tack snälla du, det är allt vi bett om nu i sisådär en månad.


Nej usch vad jag gnäller. Nu ska jag läsa lite bloggar. Sen blir det Greys.. ÄNTLIGEN!
Nattinatt.


Kommentarer
Postat av: Gynning

Ja vi hade en toppen kväll!



Ha en bra dag vännen

2009-02-19 @ 09:56:40
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0