Waiting.

Sitter hemma hos familjen & väntar på att dom ska komma hem. Då ska jag norpa vin & förhoppningsvis även låna en liten slant. Nej, jag orkar helt enkelt inte gå upp & hämta ut i detta vädret. & eftersom jag heter Glömström i efternamn så har jag givetvis inte kommit ihåg att göra det på jobbet idag.

När jag sen kommer hem till min lilla lya så ska jag dammsuga, torka golv, städa toaletten, röja allmänt, duscha & göra mig fin. Jisses! Hur hinna innan Carrofliin kommer? Aja, hon är van vid att vänta. Vi brukar dessutom spackla oss i sådär 4 timmar så ;)
Måste nog hinna slänga i mig ngt ätbart också. Kommer nog avlida innan langosen står på bordet annars.. & det vore ju faktiskt lite synd!

Sitter nu & funderar lite på hur jag ska ta mig hem i natt.. man kommer ju inte precis att cykla ner i stan ikväll. Oh.. vilka problem man har!


Nej nu ska jag snoka runt lite här.
Hörs senare, om jag hinner.. annars.. ha en fin kväll, det tänker nämligen jag ha!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en trevlig helg vännen!

2009-02-21 @ 13:19:12
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0