"-Han har skitit på sig".

Idag har jag skrattat på mitt jobb. Jag har skrattat så mkt att jag fick ont i magen. Det minns jag inte ens när det inträffade sist. Kanske var det den där gången då jag & Mazarin fick se en bild på någons mobil & vi skrattade så vi knappt fick luft. Det var sjukt. Vi skrattade säkert konstant i en kvart. Allt dokumenterades av vår workmate Kevin, som nog inte tyckte att vi var riktigt kloka :). Haha. Tänkt vad en bild kan göra..

Men, tillbaka till dagens skratt då. När jag som bäst gick & plockade ringde en av mina arbetskolleger mig;
"-Har du hört vad *pip* har gjort?"
"-Nej, vadå vad har han nu gjort?"
"-Han har skitit på sig"

AMENVA? Hahahaha. Jag avled.
"-Ja så det tar lite extra tid för honom, för han fick köpa nya kalsonger på Coop för att kunna byta om. Så L skulle komma & hämta från honom."
"-Vadå, hans kalsonger?"
"-Nej, hans påsar".


Alltså. Killen sket på sig. Köpte nya kallingar & bytade om. Sen fortsatte han att jobba som om ingenting hade hänt.

Jag skrattade så mkt att jag knappt kunde berätta för S om vad som hade hänt. När jag väl fick det ur mig skrattade vi så att jag fick träningsvärk i magen. Sen fortsatte jag att skratta för mig själv. Som en liten galning.

När han sen kom & skulle jobba borta hos oss så var det faktiskt mkt starkt av mig att inte röra en min när jag såg honom.


Ja jisses. Tänk så synd om han egentligen. Men gud så roligt det var! & hur fasen lyckas man.. SKITA PÅ SIG?

Kommentarer
Postat av: jenny

Mm det är såå gott! Nyttigt oxå ju ännu bättre hihi..GÖr du söt? Kram

2009-01-29 @ 21:28:57
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

haha men fan jag sitter på jobb o dör av garv än en gång, haha jag vet inte ens vem killen e, men helt hundra e han inte de kan vi väl konstatera direkt... haha!! Skita ner sig så, köpa nya kallingar o jobba vidare, helt sjukt, all cred till honom... LEGEND

2009-01-30 @ 12:39:09
Postat av: Jenny

Hej..försökte skriva i det översta inlägget men gick inte kanske ngt strul med blogg.se nu igen :/ Hehe va pinsamt att handcremen kom på grannens jacka :) hehe..

Vad gör du nu då? Jag sitter hemma o kollar på lets dance..Kramar

2009-01-30 @ 20:27:12
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0