A new Love!

Godmorgon!

Vad gör jag uppe vid denna tid kan man kanske undra? Jag vaknade helt enkelt & var pigg nu. Pigg & hungrig. Så nu sitter jag här & väntar på att mina goda mackor ska tina.
Jag har beslutsångest. Beslutsångest över vad jag ska titta på nu när jag äter frukost. Det är jobbigt. Ska jag titta på SATC-filmen, en film jag fick av lilleA i julklapp; Taken, eller ska jag kanske titta på den andra Narnia filmen; Prins Caspian..? Svååårt val.
Dagens i-lands problem säger jag bara.

Jaja, nu har jag iaf luskat ut var de nyinflyttade bor.. & det är tyvärr inte under mig. Nejnej.. den "surgubben" ska väl adrig lämna. Attans. Fast, han har iofs inte klagat på länge nu. Kanske sa L-a hem åt honom att han var ding?

Vill ni veta en sak då? Igår fick jag äntligen tag i en ny mobil, wie! Tänk vad lycklig man kan bli över en sådan sak.
Givetvis fanns inte den mobil jag tänk mig från början, fast att han på Telenor sa att den skulle göra det.
Jag blev lack! I all irritation köpte jag mig då en annan mobil, eller ja.. köpte & köpte.. jag betalade ju inget då.
Men jag kommer ju att betala en viss summa i månaden. MEN, jag är iaf nöjd.. för nu har jag en ROSA Nokia!
Kameran på den verkar faktiskt vara grym.. så nu ska jag nog börja fota lite mer.

Jag kan ta & avslöja ett utav mina nyårslöften för er nu; Jag ska börja fotografera mera. Det är vackert att kunna dokumentera & titta tillbaka.


Jaha. NU har jag skrivit ett helt ovettigt inlägg. Så nu ska jag ta & sätta punkt & ta & göra ngt vettigt här ist.

Kommentarer
Postat av: jenny

Mm visst är det,bra att vakna tidigt ändå,jag vaknade rätt nyss så synd för jag blir så tung i huvudet på ngt sätt när man är van att gå upp tidigt på vardagarna men ibland är det skönt att sova ut oxå..

Vilket fint nyårslöfte du gav,jag önskar jag va bättre på at fota men är inte det..Händer idag då söt? Kram

2009-01-03 @ 11:07:20
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0