A sucker for disaster.

ÅHMAJGAD! Vad jobbigt mitt hår är idag. Jag får spelspelspel. Känns inte så värst lönt att göra vid det heller. Just för tif så är det faktiskt snyggt, men sen vet jag att så fort jag kommer utanför dörren så kommer det att explodera & POFF så förvandlas jag till en freaking PUDEL! Inte det minsta lilla attraktivt faktiskt!

Min älskade kusse är fortf sjuk. Vilket innebär att jag får klara mig utan henne ikväll. Ah så trist! Men, jag hoppas på att det blir en kul kväll iaf.. & det blir det säkert!
Mitt största problem just nu är hur jag ska ta mig dit. Orka cykla? Nej. Jaja, jag får hoppas på att Soffan & dem ska ta sig dit på ett smaaart vis, & att jag kan hänga på :)

Hoppas också på att min outfit funkar som jag tänkt.. annars blir jag aaarg! Ja mer arg än vad jag redan är på mitt hår då. & det ni, det är en Lotta ni inte vil beskåda! ;)

Kanske borde jag ta ett glas vin för att lugna mina nerver? Känns som om dem kryper precis under skinnet på mig nu. En sak till & dem kommer att krypa på min hud.


& idag Lotta. Idag är du en snäll flicka. Du skickar inga dumma (eller snälla) sms till "folk". Japp.. ni vet vad jag pratar om?
I'm such a sucker for disaster.


Men det är vackert att prata hud emot hud
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0