Changes.

Idag var jag hos frissan & förändrade mitt hår. Nu är det kortare & lite mörkare. Jag är nöjd. Denna förändring ser jag som så mkt mer än just vad jag gjort med mitt hår.
Om ni var mig skulle ni förstå, men ni behöver inte förstå. Huvudsaken är att jag själv gör det. Om jag nu gör det?
Oj, vilket svammel.. kanske blev jag hög utav ångorna från färgen?

Anyways. Efter frissan cyklade jag hem till familjen & käkade vårrulle. Sen lånade jag bilen & körde ut till Herr & Fru Spätta för att titta på deras nya hus. Där har jag sedan spenderat min dag fram tills nu.
Åh så fint det var. Mysigt med ett hus. Nu vill jag också hitta ngn att bli sådär vuxen med.
Tills dess hoppas jag på många fina filmkvällar, tjejkvällar, sinsgstarkvällar, grillkvällar & alla andra trevliga kvällar man nu kan ha där :) & most of all.. POOLPARTY! Kidsen har för sjutton en megapool! Jo, jag tror nog att jag kommer att besöka mina vänner därute en hel del, trots hålan dom bor i ;)

När jag körde hem så ringde & pep det omvartannat i min mobil. En ngt hetsig Mazarin hade visst some BIG NEWS att berätta!
Haha. OMG vad roligt detta är! Alltså ni anar inte hur länge vi velat detta. It's like a dream coming true. Yes. Nu ska vi lätt bli de tre musketörerna. & vi SKA gå ut, SNART! Skit i att det inte är varmt än ;)


Snart ska jag äta. Hos familjen. Miis. Sen ska jag bara ha en lugn kväll. Lånade med mig några filmer hem från Spättan, så det blir kanske till att se ngn av dem.

I morgon ska jag ÄNTLIGEN beställa min soffa. Sweet.
& heeej vad det rullar pengar denna helgen!



Ibland är jag bara så dum. Som nu. Varför tog jag inte chansen när jag hade den? Nu är det kanske försent. Precis som det brukar vara när jag kommer på vad jag vill.
Istället är jag bara så dum så det finns inte. Men alla skriker vi väl efter attention sometimes..

Nu ska jag iaf förändras. Ge mig chansen & jag tar den. Med det inte sagt att jag inte kommer att vara dum igen.
För ibland är det bra att vara dum, åtminstonde för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0