Dagens 3 Januari.

Humör: Flitigt.
Gjort: Dammsugat, torkat golv, diskat, plockat undan kläder, städat toan, pratat i tele, ätit frukost, kollat lite på SATC.
Planer: Fortsätta vara flitig ett tag till, duscha, fixa naglar, åka till Elin i Kävlinge.
Ser på: Dataskärmen & lite senare SATC igen.
Lyssnar på: Inhale and Exhale med Kent.
Läser: När jag hör din röst.
Dricker: Inget just nu, drack kaffe i morse.

Äter: 2 mackor till frukost.

Bästa: Att jag är nöjd.
Sämsta: Att jag inte köpte kjolen igår.. (!)
Väder: Kallt med regnstänk på fönstren..


Snodde denna lista från Misan. Fyllde i den i mitt lilla städbreak här. Ovettigt men ibland gillar jag att fylla i ovettiga listor.. kanske ska jag fylla i denna varje dag..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0