Dagens 9 Januari.

Humör: Great, det är Fredag & jag snyltar it!
Klädsel: Slitna stuprörsjeans (nytt reafynd!), vitt linne, vit v-ringad trekvartströja.
Gjort: Snyltat middag, snyltat it, sålt min mobil.
Planer: Cykla hem?
Ser på: Dataskärmen.
Lyssnar på: Böttes iTunes.
Läser: Tredje Twilight-boken (jag drar ut på den..)
Dricker: Inget just nu, drack kaffe för en stund sen.

Äter: Inget, åt Crepes (stavas..?) innan.

Bästa: Att jag fick sålt mobilen.
Sämsta: Att jag blir nervös..
Väder: Pissigt gråväder.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej skönt att ta det lilla lugna oxå äta ngt gott o en massa godis o se ngt bra på tv :) Japp vi va på middag hos några vänner nyss men kom hem precis jag ska ju upp tidigt imorgon..Kramar

2009-01-09 @ 23:48:38
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0