En bloggkändis flyttar in.

Jodå, visst är det så att en bloggkändis just nu håller på att flytta in i mint trapp. MAJ GAD liksom! Nu kan jag ju skriva en blogg om bloggkändisen. Yes.. & så kommer jag att bli megastor!
Men hur ska jag bete mig, ska jag be om autograf som Kenzas läsare gör? Måste jag nu se till att vara skitsnygg & på min vakt hela tiden? Hjälp!
Jag förstår att ni är avis kära läsare.. att det händer så mkt grejor här va.. A celeb in my house!

Neh skämt åsido så oroar det mig mest att jag råkat ligga med ngn som jag vet att hennes pojkvän är kompis med. Ja, själva den grejen kvittar ju.. det är mest det att honom vill jag ju inte precis springa på här i trappan.
Nåja, vi får hoppas att han inte hänger med honom så mkt mer.


Tänk va sjukt att jag ens skriver ett inlägg om detta. Men hey man ska inte ta allt så seriöst här i världen.. & jo det är ju så att hon är en utav de största bloggerskorna. Så i vår blogghysteriska värld är det väl lite av en big deal.
& kom ihåg, ibland måste man läsa allt med lite ironi.

Själv hoppas jag mest på att dom flyttar in under mig, så att jag slipper puckot som bor där nurå. Det är alltid bättre att ha yngre folk runtomkring sig än en gnällig "gubbe" i 30-års åldern.


Nej vänner, nu ska jag släppa detta & ta tag i mitt liv ist. Hemma tidigt idag ja, sweet!


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja jag tycker det är kanon bra & andra som jag tipsat om tycker oxå de,så kan va värt att testa på tycker jag :) Kostar ju bara 100 lappen..Kramar

2009-01-02 @ 14:16:37
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Misan

Hej gumman! Jag försökte ringa dig igår men det var upptaget en bra stund. Men jag får väl försöka en annan dag.

Ha en fin helg. Kram

2009-01-02 @ 17:09:29
Postat av: camme

e det möjligtvis egoina du pratar om... isf coolt

2009-01-03 @ 00:30:21
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0