Ett nyår över förväntan.

Är man duktig eller är man duktig? Som är uppe såhär "tidigt" trots att man var hemma & somnade efter kl 03 igår. Jo, man är duktig!

Kvällen igår blev över förväntan. Sådär som den bara kan bli när man inte har några förväntingar alls. Vi käkade fondue, som var supergott! Sen roade vi oss med att sjunga Singstar mer eller mindre hela kvällen... jag fick spö EN gång. Är jag kung på Singstar eller vad? ;) Hit artist, man tackar!
Tog ett avbrott i skrålandet för att gå ut & titta på raketer & skåla i champagne. Löften om ett nytt år som ska ge oss allt.
Frusna förhoppningar första dagen på vårt nya år.

Efter tolvslaget gick vi in & fortatte köra Singstar, tills våra röster inte orkade längre.
Ja, det blev en fantastisk rolig kväll. Vin, vatten & kaffe. Hej, jag mår bra idag! Så himla skönt.
Så berättade Spättan för mig att jag varit lite korkad också, så nu måste jag avbeställa telefonen från Expert, för att ist köpa den på Telenor.. det ska nog gå bra!


Nej nu ska jag käka frukost & bara njuta av denna första dag.



Hoppas att ni hade ett lika fint nyår som mig & att 2009 ger er allt det ni hoppas på.

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack tjejen,hoppas du hade en bra kväll igår du med..

Åh sing star älskar jag,ja brukar oxå jämt vinna,vi borde tävla emot varandra hehe :D

2009-01-01 @ 12:20:01
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Vaishali

Mm den är grymt god!

2009-01-01 @ 15:00:42
URL: http://vaishali.blogg.se/
Postat av: jenny

Mm det är oxå ett bra tips :) men det värsta är man blir ju så kissenödig av all vätska man får i sig hehe..

2009-01-01 @ 20:15:03
URL: http://jenlen.blogg.s
Postat av: jenny

Hehe ja det är oxå ett bra tips,typiska är att man blir ju så kissenödig med all vätska i kroppen :)

2009-01-01 @ 20:16:00
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Försökte svara på ditt översta inlägg men kom inte in på det just nu,vet inte varför så skriver på denna ist :)

Mm precis kan tänka mig det :) jag har inte heller faktiskt mått så dåligt,men känner nu att jag är himla trött :/

Döremot sambon han hade ingen rolig natt han,så han har typ inte gjort så mkt idag,det blev lite för många snapsar för honom,stackaren :) Men är ju ens eget fel i sådana lägen hehe..

Mm visst håller med dig iblnd är de skönt att inte göra ngt bara slappa & njuta av att bara va ledig :)

Kram

2009-01-01 @ 20:33:29
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0