Good Girl Gone Bad.

Så, nu är jag här igen. Vilken lycka va? Ännu en dag då jag snyltar it & mat här hemma.. det är bra det.

Jag vågar knappt befinna mig i min egen lya längre, då det alltid tycks hända en massa "olyckor" där nuförtiden. Senast idag for en av mina fina "Mormors-kulor" i golvet.. granjäkel!
Okej, nu överderv jag, jag vågar befinna mig där.. men jag tycker helt enkelt inte att där är lika trevligt utan internet, patetiskt.. I know :)

Idag är det iaf Lördag & idag innebär det fest.. sweet. Det känns som om det var så längesedan nu, fast när jag tänker efter så var det ju Julafton som jag var ute sist.
Lite skrämmande. Hej Tageslover! Men, idag har vi ju en himla vettig anledning till varför vi ska dit. Jo, vi måste ju ta farväl av lilla Inga-Lill.
Eftersom vi ska vara hos mig idag så hoppas jag på att min granne är på sitt allra grisigaste humör.. så att jag kan få lie skäll igen.. har saknat det.
Hur som helst så ska jag iaf få dricka "Bästa drinken".. det ser jag fram emot. Så himla längesedan nu!


Ja, bara ytligheter i mitt liv idag. Iaf bara det jag låter er ta del av..

Kommentarer
Postat av: soffan

undra om "bästa drinken" är den jag tänker på...

för din skull hoppas jag det! ses snart!

2009-01-10 @ 18:56:35
Postat av: Jenny

Ja det var det :) Vart en annorlunda o rolig dag först disney sen bus o leklandet kände mig som barn igen hehe.. Har du haft en bra dag d? Kramar

2009-01-10 @ 21:06:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Moster

Coolt jag visste inte att du också hade en blogg ! Ha det så bra! Cecilia

2009-01-11 @ 20:58:01
Postat av: Jenny

Hej där..Hoppas allt är bra med dig! :) Att du hafte en bra helg oxå..Kram

2009-01-12 @ 08:36:52
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0