Heej Pucko!

Tisdag. Snart mitten på veckan. Sweet.

Idag fick jag stå upp till Lund på morgonen. Jag älskar när man får det. För man är ju inte det minsta trött, man vill inte alls bara sätta sig ner & sova då.. Nej, låt mig trängas med en massa idioter.. gör det.
Väl på jobb tog jag äntligen tag i att ringa Herr Sjukgymnast. Så, nu har jag en tid där nästa Onsdag. & gissa om min chef blev glad när jag ringde & berättade det för henne! Heeelt överlycklig! Skällde ut mig & sa att jag inte tog ngt ansvar för mitt jobb.. jidijada... Hon skulle minsann ringa Sthlm om detta. & det gjorde hon.. & gissa vad.. jag fick rätt! What a surprise! 
Helt seriöst.. vad tror hon.. att jag går dit för skojs skull? Jo, för det har jag ju råd med. Pucko.
Annars gick dagen bra, vi var sjuuukt duktiga & kom till och med hem tidigare.

Sen jag kom hem så har jag bara pratat i telefon & lekt mäklare.


Nu ska jag läsa lite bloggar, sen blir det duschen.


& Lillebror. I miss you.  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack kul du tycker det :) Roligt att dela med sig av små tips :) Hoppas du har en bra kväll vännen..

2009-01-20 @ 19:17:20
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Jag tycker du e en jätte duktig mäklare, varför inte plugga visrae till de, de hade minsann passat dig, special område nere i koppargården....haha Love you

2009-01-21 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0