Hellweek.

Efter en härlig last week är vi nu tillbaka till våra helvetesveckor. Återigen tror vår chef att vi ska klara oss som vanligt med mindre tid & mindre personal. Jag blir så trött att jag knappt orkar bli trött. Hänger ni med?
Igår fick vi även ett väldigt nedslående besked. Jag var helt nollställd hela dagen. Men, efter lite prat med familj & annat sött folk så tror jag nog att detta kommer bli bra, trots allt. Det är bara tidsfristen som gör mig så oerhört stressad!
Jag har inte trivts där på ett bra tag, men att veta att man inte har ngt annat, raserade min värld en hel del.
Tanken på att gå tillbaka till "mitt gamla liv" skrämmer mig. Det får bara inte bli så..

Nej, jag ska inte älta om det mer här. Det mår ingen bättre av. Jag har varit "ur banan" i snart 2 dagar nu. Imorgon ska jag ta tag i allt litegrann.
I morgon kommer jag nämligen att slutade tidigare. & trots att det kommer att kosta mig ett antal pengar så ser jag ärligt talat fram emot det himlans mycket.  Ett besök hos Herr Sjukgymnast kl 13:00, sen har jag hela eftermiddagen fri.
Så den ska se till att utnyttjas!

För ööövrigt så får jag onda aningar. Mkt onda aningar. Jag tror att det stämmer, "to hot" helt enkelt. För ärligt talat, sådär frågar man bara inte. Man sover inte över första ggn man träffas. Herregud. Jag gör då inte på det viset iaf.
Nej, då tar man fasen sista tåget hem. Neej, min magkänsla säger mig att ngt inte stämmer. & denna gången tror jag att jag ska följa den. Denna ggn tror jag nämligen inte att det är mitt hjärta som stoppar mig.
Så det blir nog till att radera snart..

Annars? Jag har agerat mäklare & hittat en (på pappret iaf) sjukt nice lya åt "ngn". Ooh.Jag skulle nästan vilja ha den själv, ja.. om den nu är fräsch vill säga.
Tänk vad roligt det skulle vara, alla samlade i Sandvången. Bra också när man måste cykla & hämta hem rädda människor ;)


Nej vet ni vad? Nu ska jag avsluta detta inlägg, snoka i lite bloggar & sen blir det inspelat Top Model & sängen för mig, miiiis.

Kommentarer
Postat av: Jenny

MMm det va jätte fint!Hihi samma här! Okej samma här, nu har jag lagt mig i soffan som vanligt & kikar på tv:n :) Va jobbar du med föresten, du har säkert nämnt det men du vet minnet är kort men bra :D Du får också ha en fin kväll vännen..Kram

2009-01-27 @ 20:58:40
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Alicia Andersson

Vad tycker du om att läsa om i en blogg?

PS! underbar header!

2009-01-27 @ 22:58:10
URL: http://svintot.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!

Nu har jag fyllt på med ännu mer godbitar i min bloppisblogg. Superbilligt är det också. :-) Kram!

Postat av: Jenny

Mm visst är dom, därför tycker jag victoria secret modellerna är snyggare för dom är ju inte pinnsmala utan har former medans andra modeller kan vara såotroligt smala, ingen rumpa eller ngt, inget snyggt enligt mig då! nej då va tråkigt, håller tummarna för att du hittar ngt annat snabbt! Jag jobbars om kommunikatör..Kramar

2009-01-28 @ 14:28:04
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0