He's so gay.

Onsdag. Dagen mitt i veckan. Sweet.
Idag har vi återigen varit duktiga på jobb. Vilket resulterade i att vi fick gå hem 2 timmar tidigare. SÅ jäkla nice så det finns inte. Jag har inte gjort så mkt vettigt sen jag kom hem. Jo, pratat i telefon & lagat mat har jag iofs gjort. Sen råkade jag fastna här..

Snokar runt lite har jag minsann också gjort. Oh God säger jag bara. Det är heeelt omöjligt att den snubben inte är gay! Haha. Seriöööst. Han är ju gay liksom. Det måste bara vara så. Stackars hans flickvän bara.. tänk att bli dumpad för en snubbe? För jo, jag lovar.. det kommer hon att bli en vacker dag. Eller så kör han en fuling bakom ryggen på henne ;)
Aaah Mazarin.. tack för att du ville dela med dig, av de mer seriösa menar jag nu. & såklart tack för att jag fick snoka på TheGayGuy ;)

För övrigt så har jag ooont i min axel & tycker såå synd om mig själv för det. Funderar på om jag ska låta Coffe massera mig på Fredag.. eller om jag ska låta det vara till Onsdag. Time will tell.


Nej, nog med svammel nu. Ska lägga in min mat, bre mig några knäckemacks & sen kallar duschen.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja visst va den söt liten rosa data,marcus har ju en bärbar här hemma men kände att jag vill ha en egen & denna lilla va perfekt att ha o surfa runt & blogga på! Men var i örebro o den va slut så la undan den i en annan stad så får väll hämta den i helgen ist! Okej jobbat idag,va var det du jobbade med ? Hoppas du har en bra kväll vännen..Kram

2009-01-21 @ 22:56:38
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0