Honestly.

Söndag. Veckans lugna dag.
Idag ska jag & min kära Mami bege oss till Väla, för att äntligen beställa min soffa från Bolagret. Oh so sweet! Hoppas nu bara att det inte tar alltför lång tid för att få hem den. Jag vill ha de nununu! Tänk att få soffan på plats & äntligen kunna få sätta upp min fina tavla som har fått stå & skämmas på golvet hur länge som helst nu. Det är faktiskt inte klokt!

Men, det bästa med detta besök är nog faktiskt inte att soffan blir beställd. Nej, det är faktiskt att vi ska äta fantastiskt god Mexican food. Aah! Det är nog nästan det jag ser fram emot mest :).

Åh förresten. Hjälp alltså. Ibland undrar jag om jag verkligen kommer att kunna följa mina nya bestämmelser. Jag dör ju nästan bara av tanken på det. Jisses. Helst av allt vill jag vara skjuta på allt. Men vad har jag lärt mig av tidigare ggr? Det händer aldrig då.
Ååh men nej detta går inte.
Neh, ska inte skriva mer om det nu.. ni förstår iaf inte vad jag svamlar om.. & precis så ska det nog vara. Men jag får för fasen magont redan nu..

NU var jag iaf våglig. Creed till mig & min honestly. Frågan är bara om det är det som stoppar mig eller om det är ngt helt annat.
Folk har aldrig tid att vänta, men jag behöver tid. Det är en omöjlig ekvation & jag undrar om jag någonsin kommer att få ihop den.
Men samtidigt så undrar jag, vad är det väl värt att ha då?


Nej nu ska jag snoka runt i lite bloggar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack,ja visst längtar man efter sommar & semster :) Så härligt! Ja visst är det,bor du i malmö eller? :) Det e bara bra här,vart hos mormor & käkat middag förut min lille kusin va där så busade & lekte lite med honom annars en välldigt lugn helg! Hur har du haft det då? Kram

2009-01-18 @ 14:38:03
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0