Jag kastar handkräm.

Idag när jag satt på tåget hem körde jag min dagliga rutin med att smörja in mina händer med handkräm.
Jag tog ett par klickar & började smörja. Men hmm.. vad konstigt.. tog jag inte mer än sådär? Jo, visst gjorde jag väl det. Så jag tittar mig lite försiktigt omkring & mkt riktigt.. lite utav handkrämen hade försvunnit..
Jag hade råkat kasta en klick på min grannes jacka. Herregud så pinsamt. Hade han märkt ngt? Hade folket mitt emot mig märkt ngt? Jag avled nästan, men löste den pinsamma situationen snabbt.. Skruvade upp mp3n, slöt ögonen & toksov hela vägen till Lund. Där vågade jag till sist öppna ögonen för att kika om han hade hoppat av.. det hade han.
Då kunde jag andas ut & sluta toksova. Sen sov jag bara lite lätt.

Ja. Det var den resan det.


Nu är jag hemma & ska snart skutta in i duschen & börja göra mig fin. Det står mellan det & att sova ett slag. Men jag känner att det sistnämnda kommer att sluta med att jag sover för länge & istället blir ännu mer trött.
Så det blir lite fix ist. Tänkte ta mig ett glas vin sen oxå, det är jag värd!
Fasen vad jag är värd saker denna veckan då :)

Ikväll ska vi till Hbg. Jo, idag SKA vi det. Nya äventyr väntar oss. Sweet.


Nej, dags att ta tag i mig själv nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0