Just another day.

Ibland (läs varje gång jag pratar med dom..) så undrar jag om folket på Tele2 är totalt j*vla inkompetenta. Efter långt om länge fick vi iaf rätt på mitt problem.. & varför känns det som om detta är ngt man hade kunnat lösa för typ sådär en vecka sedan?
Nej ist har jag väntat & låtit datorn stå igång hela dagarna långa. Sjukt irriterande.

Annars? Har det varit en dag som vanligt. Min axel is killing me & jag fattar inte varför jag inte tar tag i det? Kanske för att man inte vågar ta en läkartid, kanske för att man är rädd att läkaren ska säga att man gick dit helt i onödan? Men några månaders smärta bör väl vara, ngt..
Kanske behöver jag bara massage? Ah, det är väl de som är mitt dilemma.. vart jag ska vända mig med detta.
Inte heller idag vågade jag säga till om den tid jag redan har bokad. Det är inte klokt, att man ska behöva vara rädd för sin egen chef..
Men, imorgon.. ja imorgon så ska jag!


Nej vet ni vad, det har inte hänt så mkt i mitt liv denna dag.. Så nu ska jag ta & fixa lite käk & bänka mig framför Top Model.
Istället för att sitta här & skriva meningslösa rader menar jag.



Du har gett mig en anledning att inte berätta allt för dig,
det är synd.
För du skulle smälla av om du visste!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du har ju iaf en jätte bra blogg :) och jag tycker inet det är så mkt du behöver skämmas för inför släkten! Jo det e bra här!Med dig då? jAA visst har dom snygga klänningar! Kramar

2009-01-13 @ 19:56:07
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0