Kräftkalas.

Såja. Ett glas treo & en dusch var precis vad jag behövde. Nu sitter jag här & väntar på att Coffe ska ringa, så att jag kan gå ner & släppa in honom. Jag är till och med så pass på hugget att jag ska passa på att kasta lite sopor när jag går ner.
Sen hade jag även tänkt utnyttja Coffe till att följa med upp på vinden med mina julsaker, jaa.. dem har ju stått där ett tag nu. Meen till mitt försvar så är den där vinden allt bra läskig.
Tror bestämt att han ska få ta & massera mig också, joo.. ngt får ju grabben göra för att jag bjuder honom på kräftor. Inte varje dag man har kräftkalas en Fredag i Januari heller! :)


Nej nu ska jag snoka runt i lite bloggar medans jag väntar.
Ha en fin kväll kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0