Lillebror bestämmer INTE allt.

Det retar mig att Mamma ringer & menar på att det är lite korkat av oss att vi ska vara i Sthlm den helgen då Lillebror kanske ska ha kalas. OKEJ. Det var inte jag som bestämde den datumen, för det första. Sen, tycker jag faktiskt inte att det är klokt att vi ska behöva tänka på det.. när vi inte ens vet om han kommer att vara hemma då.
Nog för att lilla lillebror påverkar oss alla oerhört mkt mer nu när han är borta, men helt ska han väl ändå inte få styra oss.
Ska vi nu boka om det för att han KANSKE kommer hem.
Jag undrar också om min kära Mamma helt har missat vilket HELVETE jag alltid har för att få ledigt.

Nåja. Efter att ha blivit skitsur så bestämde vi nu att lillebror helt enkelt får ta det som der är när han kommer hem då, om han nu gör det. Vilket ingen faktiskt räknat med då.


Jaja, ville bara spy av mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0