Maybe she's an Angel.

Jag sitter här & lyssnar på en fin låt som Mazarin skickade till mig en gång. & så tänker jag på vilken fin människa hon är, den där Mazarin.
Tänk att en människa som funnits i ens liv så kort tid kan komma till att betyda så mkt för en.
Tänk dig att du har stirrat dig i spegeln i flera år & så plötsligt ser du din spegelbild titta tillbaka. Plötsligt blir allt så himla klart.

Jag vet inte varför jag kände för att skriva denna hyllning till henne just nu. Eller jo, det var nog för att jag nyss läst hennes blogg, & nu lyssnar på den låten.

Hur som helst så är Mazarin en utav mina allra bästa vänner. Fast att vi tyvärr inte ses så ofta så vet jag att hon är en människa jag kan lita på, i alla lägen. För hon vet hur det känns..
Jag kan inte berätta allt för er, för jag vill inte berätta hennes saga. Men jag vet, att hon vet hur jag känner ibland.

& jag vill inte heller vänta tills det blir varmt. Jag vill gå ut NU. Så, du vet var jag finns när du är redo för lite party, eller bara en fika, filmkväll, bara vara..
Vad som helst. Jag känner bara att vi måste träffas snart.

Du är bra för mig. Så är det bara. Även om vi kan vara sjukt gnälliga ihop ;)

Jag kom på att det alltid är du som ringer mig. Det är inte så att jag inte vill ringa dig, det är bara det att jag har aldrig så mkt roligt att berätta som du har.. You're one crazy chick! :)


Jag skulle nog kunna skriva en bok även om detta. Men jag tror att ni förstår. Mazarin är en fantastisk, fantastisk människa.
En dag hoppas jag att hon ser sig själv så som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0