Missbruk.

Ja, vilket missbruk jag sysslat med här hemma.
Skulle nyss hälla över vin från en box till en flaska. Vad händer? Jo jag råkar hälla ut en massa vin som droppade ner i kylen & ner på golvet. Alltså, snacka om spritmissbruk!
Jag borde få spö!

Jag borde gjort som den gången då jag & A råkade hälla ut bästa drinken på storarumsbordet; äta upp det med tesked. Nu är det ju inte lika lätt med vin. Känns lite väl att lägga sig ner på golvet & slicka upp det.


Nog för att jag & kusse ätit från golvet förr, men aah då var vi faktiskt yngre..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mm håller helt med sig hon va ju typ säker på att hon skull evinna :) Men neheee..

Har du haft en bra dag ? Kramar

2009-01-25 @ 01:47:19
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan :) jag har precis startat en blogg, vill ni komma med tips? kolla in på www.hildingellen.blogg.se

2009-01-26 @ 21:47:07
URL: http://hildingellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0