My meeting.

Jaha. My meeting gick precis som jag anade. Jag är överansträngd på högersidan & måste försöka att variera mina lyft lite mer. Sen så borde jag ju ta & börja träna också. Ja, den har man ju inte hört förr. Hrmm. Just nu anser jag mig varken ha tid eller pengar till det. Dumma bortförklaringar jag vet. Man borde verkligen investera lite mer tid & pengar i kroppen. Man har trots allt bara en. Men åh, gymma.. that's so not me!
Jaja, fick iaf med mig några övningar hem som jag ska göra varje dag.

Sen jag kom hem har jag slängt igång en maskin tvätt & försökt att ringa till Kommunal. Hamnade hos en riktig surkärring som fattade halv sju. Så nu funderar jag på om jag ska göra ett nytt försök, eller om jag ska vänta tills imorgon. Jag tror nämligen att min arbetskollega har det numret jag behöver komma till.
Usch alltså, jag hatar att ringa såna samtal. Vet inte varför egentligen.


Nej det har nog inte hänt så mkt mer intressant att berätta om idag. Nu ska jag glo igenom lite bloggar snabbt, sen ska jag försöka att vara lite flitig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0