Nyårsdagen.

En dag att göra inget alls under. Man behöver inte ens diska undan diskberget eller röja undan någon utav klädbergen. Nej, man behöver inte göra ett dugg. Bara vara. & fundera på vad man ska göra med det kommande året.

Vissa drömmar är för stora för att kunna bli verklighet, men.. vem har sagt att man inte får drömma? Åh gud, så underbart det hade kunnat bli.

Min dag har jag spenderat i soffan framför Det Okända. Mys & Rys. Det gillar jag. Har glidit runt i pyamas hela dagen, enda gången den åkte av var när jag duschade, men sen åkte den på lika kvickt igen.
Nu hade jag tänkt snoka runt här en liten stund till, sen ska jag läsa lite i min fantastiska bok.


Imorgon ska jag jobba, usch så segt! Sen ska jag ta tag i min lilla lya, då finns det nämligen inte några ursäkter.




& såklart har jag en massa nyårslöften, jag är bara inte säker på om jag ska avslöja dem här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0