Ovänner.

Lördag.

Igår hade jag som sagt Coffe på besök, han dök upp till sist. Vi åt kräftor & hade det allmänt trevligt. Jag fick pausa lite i mitt ätande, eftersom att jag var mkt snabbare än Coffe :). Men åh jag älskar ju kräftor! Svinigt gott var det minsann.
Vi drack även the & hade lite deeptalk, & nog har han rätt i det där med att jag är rädd för att binda mig. Vad är det annars som stoppat mig alla gånger? Jag är inte rädd, jag är livrädd.
Så fick jag äntligen min massage, som inte var det minsta skön. & idag har jag f*n än mer ont än igår.. aaoo :)

Nyss pratat med kusse, som var sjuk. Det tycker jag är dumt på denna dag. Inflyttningsfest at Marres today. Jaja, vi får hoppas att hon kryar på sig. Allt blir så mkt roligare när kussen är med!

För övrigt är jag ovän med både min plattång & mitt hår idag. Ingen av dem gör som jag vill. Plattången är vääärdelös & jag ska f*n göra slut med den & köpa mig en ny.
Håret ja, håret är ju helt enkelt som det är.
Usch, vilka ytliga problem jag har.

Just nu befinner jag mig hemma hos familjen. där jag håller på att tvätta. Övriga familjen sover, vilket underbart sällskap.
Så, här sitter jag & knappar.


Nej nu ska jag snoka runt lite.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej mysigt o kräftor är ju så himla gott! Alltså jag gillar inte henne så mkt så tyckte det va bra faktiskt att hon åkte ut, får jag väll alla emot mig för ja tycker det men hehe alla tycker ju olika :)

Tack söt! :)Kramar

2009-01-24 @ 14:23:46
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0