Shoppat.

Efter att vi ätit hos familjen bestämde jag & Mamma oss för att köra & handla lite nödvändigheter. Först in om ÖB där jag hittade (jo hör & häpna om vilka klipp man kan göra på ÖB;) en jättemysig svart filt, som kommer att bli så fin & gosig i min nya soffa. Köpte även mig en ny pärm så att jag kan få ordning & reda på 2009 års papper, samt en ny hylla till badkaret. Sen körde vi in på Hemköp & handlade det vi skulle.

Därefter var vi båda sugna på en tur till Väla. Sagt & gjort. På Väla fyndade jag en fräsig lite längre vit tröja + ett par jeans (fast att mina lådor redan håller på att gå i sönder p g a alla mina jeans..) + en fräck t-shirt.. ah den såg fräck ut iaf.. orkade inte prova den..
Mm.. så jag vart nöjd. Velade som en idiot om hurvida jag skulle köpa jeansen & t-shirten eller inte.. ni märker ju hur det gick ;) Var på väg att hugga 3 par trosor också, men fick stilla mig lite.

Kanske ska jag bli som modebloggarna & knäppa bilder på mina kläder, som jag sedan lägger upp här?
Pfft!


Nu sitter jag här & ska nog snart snoka runt bland lite bloggar. Sen ska jag kanske prova min t-shirt & plocka upp mina saker? Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0