Skärp mig!

  • Okej, innan mina fyra lediga dagar är slut så ska jag ha gjort följande;

  • dammsugat & torkat golv i samtliga rum  (okej, jag fuskade yttepyttelite, alla golv behövdes faktiskt inte torkas..)
  • städat toaletten (kanske bytat duschdraperi..)
  • kastat allt skräp
  • dammat
  • plockat undan ALLA kläder
  • rensat i kyl & frys

Ja, för att jag ska sköta mig lite bättre så får jag göra en lista som denna. Så får jag gå in & känna mig flitig & bocka av här när jag utfört ngn syssla. & sen får jag SKÄMMAS om jag på Tisdag inte är klar med allt.. men, det ska jag ju inte behöva göra.

Jag har iaf varit duktig & försökt kolla upp om mobilen finns på CS, det SKA den göra, så.. nu hoppas vi att det stämmer, så jag inte kör dit helt i onödan. Sen ska jag då avbeställa den andra.
Har även "beställt hem ett brev", det var fanimej inte en dag för tidigt.. man borde skämmas.
+ att jag även, finally, har beställt tid hos frissan. Så lite duktig har jag allt varit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0