Smärtsamma minnen.



Denna bild är X antal år gammal. Det är Karneval i stan. Denna bild fyller mig med en obeskrivlig känsla.
Angelica tittar på något bortom oss, medans jag, jag tittar på dig. Jag undrar så vad som spelas upp i mina ögon på denna bild. För mitt hjärta har försökt att glömma det där. Mitt hjärta har försökt att glömma att du denna kväll bedyrade mig. Denna kväll berättade du en saga om hur vårt liv hade kunnat vara, tillsammans.
Du sa att du alltid hade tyckt att mitt ansikte var fint, att du tyckte mina ögon var så vackra. Jag undrade då.. Vad är dina ögon om mina är vackra? I dina ögon dolde sig hela din värld.
Du höll om mig, vi kramades, vi pussades, vi pratade, vi fanns.

Dagen efter var det du & hon igen. Som om inget hade hänt.

Idag vet jag inte vad du gör,
jag vet bara att jag saknar dig,
saknar din djupa röst & våra samtal.

Din hud emot min var alltid vackert. Ditt mönster passade så bra ihop med min vita hy.
Jag andades dig då..
vem gör det nu...

Kommentarer
Postat av: camme

Nä, jag lovar. Hemlis. Men vet du vad du kan göra, bli sådär superbra granne å få en länk tsss :)

2009-01-03 @ 16:38:35
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: jenny

Jätte fint kort på er men va sorgligt med den killen,usch vilken skitstövel som inte ville ha dig! :(

Sv: Okej va mysigt,hoppas ni har de trevligt nu då :) Antar du är hos din vän..Kram

2009-01-03 @ 17:46:34
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0