Soffa beställd!


Här har vi den. My new sofa. Eller ja, nu är den beställd iaf. Så nu får vi bara hoppas på att det inte tar alltför lång tid innan den dyker upp i mitt hem. Som jag har väntat & längtat efter denna soffa. Jag lovar, den helgen den kommer blir det soffläge för mig heeela helgen lång!

Har varit duktig & betalt räkningar också. Alltid skönt att ha det gjort. Ja guuud, jag är så duktig nuförtiden va?
Ge mig helg så att jag kan spåra lite då ;)
Denna helgen ser jag faktiskt redan fram emot (det gör jag väl iofs alltid, meeen).  På Fredag hoppas jag på att leka med min kompis Coffe, det var ju såå längesedan vi sågs nu. Sen på Lördag blir det inflyttningsfest hos Marre, & så blir det väl utgång på det? Det hoppas jag på iaf! Hur som helst så ska det bli sjukt kul med lite party.. lookin' forward to it Marre! :)

And this time. I'll be a good girl..

Tänk att det kan reta mig så att det var jag som hade övertaget i början. Under en ganska så lång tid tyckte jag att du inte var ngt annat än en ful liten tönt. Vad hände?
Jag förlorade.
Nu ska jag bara se till att vi hamnar på samma nivå. Eller helst, att jag leder
..


Ja, Måndag idag. En dag gjord. Det är så jag ser det. Tragiskt, men sant.


Nej nu ska jag snoka runt lite.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varsegod vännen! Mm jag bor i lilla Mariestad tro jag skrev det igår men inte lätt att komma ihåg :D

Mm jag räknar oxå ned skönt att måndagen e över iaf det brukar alltid va en trög dag :) Har du gjort idag då? Kramar

2009-01-19 @ 20:02:18
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0