Söndagkväll.

Söndagkväll.

Idag var vi som sagt på Väla för att beställa min soffa. Väl där fick vi veta att vi kunde gjort det via internet. Såå, det ska vi göra nu i veckan. Det är en lång story om varför vi inte gjort det än. Denna soffa alltså. Men, i veckan ska den beställas. Punkt slut.
Men jag fick iaf med mig ngt hem; Locobase.. åt mina fnöskehänder, Tjorven&Moses dvd ( så fick jag äntligen använt mitt presentkor t) .. nej jag kommer aldrig att växa ifrån Astrid Lindgren, en ny lampa till sovrummet.. såå himla fin, värmeljus&doftljus, & så fick jag en jättefin liten berlock till mitt Thomas Sabo armband.. thanks Mami <3
& så åt vi då Nachos.. vidrigt gott!

Sen jag kom hem har jag mest agerat duktig Lotta i form utav att städa här. Aah så skönt det är när allt är rent & fint.


Jo, det var min Söndag det. Nu har jag bara lite ångest över att det är Måndag & jobbedag imorgon igen. Huu. Dagarna går såå fort. Vart tar tiden vägen?

Nej, punkt nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha Landskrona har jag åkt förbi,vi var i Malmö i somras vet att Siw Malmqvist kommer/bor där oxå hehe..Så fint där nere ju för ni har alla städer så nära som helsingborg,landskrona & malmö :) Det är så långt ifrån där jag bor..

Okej samma här! Har bara tagit det lugnt,kollat data,tv osv..Blev tom att vi pkte till mcd förut orkade inte laga nån mat :) Tack detsamma vännen! Kramar

2009-01-18 @ 21:06:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har föresten fått en utmärkelse av mig, kolla in på min blogg! :)

2009-01-18 @ 21:27:00
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0