Styckmördare?

I'm alive!

Hej fanz. Jag förstår om ni är oerhört oroade för mig, men no need to worry.. jag lever som sagt. Det är bara det att Tele2 & jag är inte de bästa vänner just nu. Nej, man kan nog faktiskt säga att jag HATAR Tele2. Om ngn tvivlar på mig så kan ni alltid fråga min kusse, hon kan förklara.
Så som ni kanske förstår så har jag inget internet hemma, bara en helt vanlig skitdator som MÅSTE stå igång hela dagarna.. jomen det förstår jag väl? Den måste stå igång så att Tele2 kan fixa det dom aldrig lyckas fixa.
Ja, jag skulle kunna skriva en hel bok om hur mkt jag hatar Tele2, så.. vi slutar här.

Fredag idag, sweet. Som vanligt har jag snyltat mat hos familjen.. fint. Nu sitter jag här & väntar på att en Siw ska ringa mig. Då ska jag möta henne vid Netto & så ska hon förhoppningsvis köpa min mobil för 350 kr.
Jag vet inte varför men detta möte gör mig sjukt nervös. Som att jag tror att Siw är ngn galen styckmördare eller ngt.
Men jag ska vara modig & köra dit.

Nu ska jag dit, hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0